Derfor skal du velge Restylane Skinbooster i vintermånedene

På vinteren opplever mange å få endringer i huden. Lav luftfuktighet og lave temperaturer kan ha negativ effekt på huden og forårsake tørrhet, irritasjon og tap av elastisitet.  Heldigvis finnes det en løsning: Restylane Skinbooster. Dette er en behandling som er veldig gunstig i de kalde vintermånedene. Her er noen grunner til at du skal velge behandling med Restylane Skinbooster i løpet av vintermånedene.

Restylane Skinbooster om vinteren

Hydrering til huden og fuktighetsbalanse

Vinteren er kjent for å ha lavere luftfuktighet og lave temperaturer som igjen fører til at huden mister sin naturlige fuktighet. Det kan føre til tørrhet og irritasjon i huden. Restylane Skinbooster er spesielt utviklet for å forbedre hudens fuktighet og opprettholde fuktighetsbalansen. Det består av hyaluronsyre som er en naturlig fuktighetskomponent i huden, som leverer intens hydrering til huden og som har en fantastisk evne til å trekke til seg og holde på fuktigheten. Behandling med Restylane vil etterlate huden glatt, hydrert og glødende, selv i de kaldeste vintermånedene.

Reduksjon av fine linjer og rynker

På grunn av redusert luftfuktighet og kalde temperaturer er fine linjer og rynker ofte mer synlige i de kalde vintermånedene. Restylane Skinbooster inneholder hyaluronsyre som vil bidra til å jevne ut huden og reduserer fine linjer og rynker. Det vil gi en friskere hud med mer glød som holder huden strålende.

Forbedring av elastisitet i huden

Hyaluronsyren i Restylane Skinboosterbehandlingen vil ikke bare hydrere huden, men det vil også fremme kollagen- og elastinproduksjonen. Det er spesielt viktig fordi huden kan bli utsatt for stress og tørrhet gjennom vinteren. Behandlingen vil resultere i en forbedring av hudens elastisitet og spenst, og dermed bidra til å holde huden fast og motstandsdyktig. Det betyr at huden forblir smidig og strålende også på vinteren.

Forberedelser til vår og sommer

Å velge å gjøre en hudforbedrende behandling med Restylane Skinbooster om vinteren, vil være en god forberedelse av huden til våren og sommeren. Huden vil være bedre rustet for soleksponering, og vil være glattere, mer hydrert og glødende, så du kan gå sommeren i møte med frisk og strålende hud.
Vinteren trenger ikke etterlate huden din tørr og gusten. Med Restylane Skinbooster kan du opprettholde en sunn og glødende hud, selv i den kalde tiden. Ta gjerne kontakt med oss på Signaturklinikken for mer informasjon om hvordan Restylane Skinbooster kan skreddersys dine behov og mål.